I have good and bad news

DATUM: 2011-09-27 / TID: 22:00:46
">Vardag Kommentarer (0)

Den dåliga är att någon fattig jävel har snott min cykel, en skitfin Nakamura som jag har fått av min pappa, billig var den inte heller. Så jävla arg ! Om jag hittar den så vet jag att den är min, för det finns typ bara några få här på Gotland. Den bra nyheten är att jag har beställt en ny enkel android mobil, som jag skall ha bara för att kunna spela Fruit Slice och Wordfued, nej skoja. Men jag behöver en ny och jag har fått något ryck att jag måste ha ett skal till. Så jag kollar runt nu på internet på snygga skal och det står emellan ett Hello Kitty och ett chockrosa skal. Om jag inte kan bestämma mig så köper jag båda så jag kan variera, hihi.

Fattar egentligen inte varför jag sitter här och degar? Skall egentligen ligga i säng. Men jag måste plugga en hel del, fixa i mitt rum och lite annat, och så måste mitt hår också torka. ÅÅÅH, orkar inte ! Tror jag kommer i säng runt 12, jippieyey. Så får väl röra på arslet, kramisar.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback