Håltimmejävel.

DATUM: 2011-09-26 / TID: 10:52:20
">Vardag Kommentarer (0)

Har haft håla sedan 08.30 och börjar 12.00, skiiiitkul! Sitter och glor hemma hos Robin och väntar på att tiden skall gå. Pappsen ringde nyss och sa att jag skulle vara barnvakt från 16.00 - 17.30 idag, jättekul. Jag hade ju inte alls saker planerade, suuuck. Så nu måste jag ta mig dit efter skolan, och det är ju rätt långt att gå och jag orkar inte, fan! Han lovade mig iallafall att han skulle skjutsa hem mig när han kom hem så jag hinner äta hos Robin och dra till simningen efter, inte alls stressigt, inte alls.

Humöret är på topp som ni märker.Blev även skit besviken på provet förresten, det var så lätt så att det blev jobbigt. Hade pluggat hur mycket som helst och inget av det jag hade pluggat på kom med på provet, sådär lagom kul. Skall gå ner nu till Erica och lugna ner mig med en kopp kaffe, sen så blir det skolan igen, tjoho.. kram


 Såhär fin är man idag.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback