Conor Maynard

DATUM: 2011-09-14 / TID: 22:34:53
">Vardag Kommentarer (0)

Har fixat en Hello Kitty bild vid menyn som ni ser, skitsöt. Ett tecken på att jag älskar Hello Kitty, hihi. Hade först en svampbob och patrik klocka men tog bort den nyss, vill ha en Hello Kitty klocka istället. Hittade några, men dom gick inte att ha på blogg.se och det suger.

Imorgon är det skola! Jag vet inte varför jag inte ligger i sängen och sover vid det här laget. Jag har inte gjort någonting. Skulle egentligen ha börjat att plugga lite Hygien, men det blev inte av. Jag skulle egentligen ha duschat, men det blev inte av. Och jag måste välja kläder till imorgon osv, det går inte bra för mig helt enkelt. Jag kommer vara skittrött imorgon, fan också! Pussohej.

Robin har förresten fått mig att lyssna på den här underbara grabben.
Han heter Conor Maynard och har en fantastiskt bra röst.
Lyssna bara på den här låten av Chris Brown och Justin Bieber som han sjunger med en brud - Next to you
Så otroligt fint!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback