Bara för att jag har världens bästa pojkvän

DATUM: 2011-09-22 / TID: 17:50:01
">Bilder Kommentarer (0)

Tjenare! Ledig dag idag, jätteskönt. Robin sov hos mig igår så vi hade en myspys kväll, samma som idag. Var och hämtade mina skor idag, sjukt snygga. Men sjukt hög klack också, haha. Blev nästan lika lång som Robin, nästan. Så idag så har vi varit inne i stan och jag har gått runt i mina snygga skor, vi tog även en gratis fika på Märthas Cafe och gick runt och kollade på kläder. Jag har dock bestämt mig för att inte köpa något, eftersom att om mindre än 3 veckor så åker jag och snyggsaga till Turkiet, när jag kommer hem så åker jag och Robin upp till hans morfar i Uppsala, och då skall jag shoppa, wie.

Så jag får vänta tills min tid blir kommen, haha. Är hemma hos mamsen nu, känns som jag inte varit här på en evighet, och det har jag ju inte om jag tänker efter. Så jag skall snart gå och prata lite med henne, sen så skall jag ta en varm lååång dusch, städa rummet och se på film. Bloggar kanske sen, om jag inte är för latis. Puss!


 
 Underbarst, fan vad jag älskar dig. ♥
Om man släpper taget om dig så släpper man alldeles för mycket, puss på dig.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback