8 september 2011

DATUM: 2011-09-08 / TID: 18:38:32
">Vardag Kommentarer (0)

Skön dag idag i skolan, hade en rolig idrottslektion. Det var egentligen bestämt att vi skulle stöta kula och kasta spjut men istället så fick vi åka inlines och göra vad vi ville, det gick ju skitbra! Eller? Jag kunde åka bra, men kunde inte stanna så det gick ju som det gick. Spelade även tennis med Therese, Alexander, Andreas och Moa. Jag och Therese vann såklart, haha.

När jag kom hem så satte jag mig vid datan och började jobba på ett skolarbete inom någon cancerform. Jag har skrivit om lungcancer och är nästan klar efter två timmars jobb. Dock så skall det lämnas in på Onsdag så hinner skriva det sista någonannan dag.

Skall snart hoppa in i duschen och fundera på vad jag kommer få av Robin i ett års present, hihi. Är nyfiken som fan. Skall också vänta in på att Sol, fest & oroliga föräldrar börjar, det skall bli intressant att se. Om ni också vill se så knäpp på tv klockan 20.00 och se på kanal 5. Tjohej!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback