When you find me

DATUM: 2011-10-31 / TID: 22:42:30
">Vardag Kommentarer (0)


 

Vet inte riktigt vad jag håller på med. Skall ha nervsystem prov imorgon och jag känner
att jag inte kan, men ändå att jag kan. Var skit nervös förut men nu orkar jag knappt bry mig.
Skall snart läsa igenom några papper som har med ämnet att göra, sen så tänker jag släcka lampan
och sova. Vilken jävla dag alltså, och vilken ond träning. Vi körde våldsboll och jag har sjukt ont i
hälen, kan knappt gå. Undrar vad som har hänt, ont gör det iallafall. Sitter här hemma hos mamma och
orkar inte resa på mig. Har städat, fixat garderoben, tagit fram saker till imorgon och planerat lite saker
inför veckan. Imorgon så slutar jag 11.15. Frågade mamma om hon ville fika med mig på stan, men hon
skulle tänka på det. På Fredag skall jag gå en sväng på stan med Kendra och kolla julklappar.
Mysig vecka. Skall försöka ta tag i nervsystemet nu och vara helt inne i det i någon timme, sen sluta ögonen
och försöka sova fast jag inte har älskling bredvid mig. Hemska natt. Får lotsas att han ligger där, som
jag brukar, hihi. Sov gott


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback