Skriv skriv skriv

DATUM: 2011-10-26 / TID: 21:38:28
">Vardag Kommentarer (0)
För att få en anledning att skriva lite så skall jag göra ett litet test för att lätta lite på hjärtat. 

1. Något bra om mig själv
2. Mina svagheter
3. De som betyder mest i mitt liv
4. Vad som är viktigast i livet
5. Om 70 år har jag..

1. Något bra om mig själv

Jag är bra på att prata med folk och är väldigt förstående. Jag vill lyssna på andras problem och helst hjälpa till en hel del. Jag är också snäll och rolig.

2. Mina svagheter

- Jag har väldigt svårt för när någon i min närhet är sjuk eller mår riktigt dåligt
- Jag kan bli vansinnigt avundsjuk
- Har en stor fobi mot fötter
- Är rädd för insekter

3. De som betyder mest i mitt liv

>
Mamma, min underbara fina mamma. Utan henne skulle jag inte klara en dag. Vi har gått igenom mycket tillsammans och hon är den som alltid funnits där för mig ända sen barnsben. Jag är verkligen tacksam över att hon finns här för mig och jag finns lika mycket för henne. Hon är bäst helt enkelt. Älskar dig mest i världen mamma, du är bäst och den starkaste person jag känner.

> Robin, världens finaste. Vad skulle jag gjort utan honom? Skulle serriöst dö. Han är min bästavän och min pojkvän och vi sitter i stort sätt ihop. Vi träffas varje dag och kan inte vara ifrån varandra. Han finns alltid för mig när jag har det svårt och jag för honom. Vi går igenom mycket nu och vi stöttar varandra och ju mer vi är tillsammans ju starkare blir vi. All kärlek till dig älskling, du är för himla underbar. Kyssar i mängder baby.

> Benny, bättre lotsaspappa finns inte, eller pappa kan man väl säga. Han har alltid funnits där för mig när jag haft det svårt sen jag var liten och jag kan verkligen prata med honom. Tack för allt bempis, jag älskar dig.

> William, Johannes, Mindie och Oliver. Mina finfina underbaraste syskon. Så söta så det finns inte. Så svårt att förklara hur mycket ungarna betyder, så jävla mycket. Är så stolt att vara storasyster åt dom och att se deras miner varje gång dom ser mig. Får ett stort leénde och springer fram och kramar en. Det värmer verkligen. Älskar dom jätte mycket, går inte att förklara. Pussar och kramar till er mina fina.

> Pappa.. dåliga tider har jag och min papi haft, och det är nog inte helt slut heller och jag kommer aldrig att glömma allt vi gått igenom. Men även fast jag har haft det sjukt jobbigt med honom nära så älskar jag han ändå såklart, han är ju faktiskt min pappa.

> Familjen Lekander ( Erica, Tom och Felicia ) Robins underbara fina familj som är som min familj också. Utan dom så skulle livet varit surt, väldigt surt. Allting dom gjort för mig och allting som vi pratar om. Dom är otroliga, dom bästa. Älskar dom så oerhört.

Sen så finns det ju många andra som betyder för mig, men dessa människor är dom som är närmast, dom som jag lever med. ♥

4. Vad som är viktigast i livet

Familj, pojkvän och vänner är det viktigaste i mitt liv. Även skolan är sjukt viktigt i mitt liv för att nå målen jag vill nå. Visst, allting är inte kul men målet är barnsjuksköterska, och det kommer jag även bli!

5. Om 70 år har jag..

Jobbat som barnsjuksköterska på många olika sjukhus. Har en stor fin villa med Robin och även några barn. Jag har också ett hus någonstans utomlands dit jag kan rymma när hösten och vintern kommer till Sverige. Jag har även varit lite överallt i världen och gjort allting jag alltid velat göra.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback