Lovely

DATUM: 2011-10-04 / TID: 21:41:02
">Vardag Kommentarer (0)

Telefonen i min hand, kaffe bredvid mig, musik i öronen och ett leende på läpparna. Kan det bli bättre just nu? Är så jävla glad. Sylvia ( min lotsasfarmor ) ringde mig nyss och sa att hon tänker lägga över pengar på mitt bankomatkort tills jag åker till Turkiet, så himla snällt. :)

Dagen har även varit helt okej, dock så har jag varit trött men det är väl alla. Hade helt okej lektioner och slutade runt 15.00 vid hämtjänsten där vi fick information om just hemtjänst och till det fick vi bullar, godis, dricka och frukt, mumsigt värre. När vi hade slutat så tog jag och Veronica bussen in till stan och gick runt där och pratade, åt mat, kollade på kläder och handlade mat till Veronica. Ajgud vad jag diggar det puckot alltså, världens coolaste och snällaste tjej! Det är min puckelipuck det. ♥

Nu skall jag fixa en hel del och försöka hitta något att ha på mig imorgon, och det är ju alltid liiika lätt. Därefter skall jag lägga mig i sängen och spela Wordfued och installera roliga appar, hihi. Om ni vill spela mot mig på Wordfued så heter jag felicia.lydahl

Imorgon skall jag umgås med min favorit efter skolan, ROOBIN. Världens finaste och bästaste pojkvän, min allra bästavän. Åh, älskar att va med honom. Det är fan det bästa som finns.

Hihi, ni får ha en mysig natt. Såhär ser min telefon ut förresten. Nu är det bara rosa skal och hello kitty lurar som fattas, hihi.
Godnattis.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback