Life is not easy when it is difficult

DATUM: 2011-10-26 / TID: 00:21:33
">Vardag Kommentarer (0)

Dethär med bloggpauser är jag bra på. Har haft det jätte jobbigt dom här senaste veckorna och man har inte mycket tid till data utan allt går till sitt eget tänkande och mycket prat med de närmaste. Och det kommer troligen fortsätta i dessa banor ett tag framåt. Jag och Robin är iallafall hemma hos mamsen nu, vi saknade varandra så pass mycket så vi är här nu och stannar här till Torsdag. Därefter så åker vi hem till Robin igen.

Har gjort en ny design som ni ser. Nu har jag äntligen lärt mig lite mer, vilket var på tiden.
Men om man är trög och slö i huvudet så är man. Nu skall jag och Robin lägga oss och
prata lite, sen så skall vi sova och vakna upp med leénden på våra läppar.

Uppdatera (F5) så fixar sig allt.
Godnattis.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback