Jobbiga kväll..

DATUM: 2011-10-31 / TID: 17:54:33
">Vardag Kommentarer (0)

Slut efter den här långa dagen. Piggare blir man inte över att veta att det är träning ikväll, och därefter så skall jag hem till mamma och plugga till ett prov imorgon och också fixa en massa saker, orkaa. Jag får väl tänka att det är bara den här veckan som är skola, sen så har vi två veckor fältstudier på äldreboende, wie. Då kommer jag börja 08.00 och sluta 13.00. Man kan även välja när man vill jobba, så om jag vill så kan jag jobba på kvällen också. Så det längtar jag till. Men måste först gå igenom allt det andra. Det första är träning, hoppas jag hinner bli taggad, för det är jag inte nu. Som tur är så skall älskling med, tur tur.

Tog den här bilden på sorken igår när vi badade, haha!
Så jävla coolt, jag vill också kunna blåsa megastora bubblor med
bara fingrarna, snyfft.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback