Be alive

DATUM: 2011-10-02 / TID: 18:04:45
">Vardag Kommentarer (0)

Tjollahej! Söndag idag, gillar inte Söndagar, för det tar så lång tid tills nästa Söndag och jag vill att det skall gå fort för jag och Saga åker till Turkiet då, så jävla skönt. Det är typ 40 grader där nu, MMHHMM. dock så är jag rädd för folket där och dom älskar blondiner och ah, det får bli som det blir. Kanske blir såld för 20 kameler eller något, haha!

Helgen har jag iallafall spenderat med familjen Lekander. Vi har bara tagit det lugnt, som man skall göra på helger. Jag skall snart duscha och därefter baka kladdkaka till allihopa hade jag tänkt. Därefter blir det film och myspys med älskling när han kommer hem. Jag skall vara kvar här över natten eftersom att jag börjar 12.00 imorgon, så jävla skönt men ändå onödigt att gå på två lektioner kan man tycka, men det får man väl räkna med antar jag.

Tror förresten att min telefon kommer imorgon, eller någon av dom närmaste dagarna. Det första jag skall göra är att ladda ner Wordfued och Fruit slash, gud vad jag längtar tills att geeka sönder dom spelen. Så jag kommer lägga upp mitt namn här när den dagen är inne så kan någon random läsare lägga till mig tycker jag, så skall den personen få stryk, wiiie.

Nu blir det duschen, tjoooo.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback