Åker en sväng till Turkiet idag med bästavän <3

DATUM: 2011-10-09 / TID: 12:27:51
">Vardag Kommentarer (0)

Som ni märker så har jag tagit en liten bloggpaus och fortsätter med det en vecka till eftersom att jag åker till Turkiet ikväll. Det kommer bli så grymt jävla kul, undrar hur många gånger jag och Saga kommer pissa på oss under denna vecka på grund av extrema flummstunder, hihi. Det kommer bli helt underbart. Strunta i skolan ett tag och bara leva livet i den fina naturen och bada och sola. Kommer hem nästa Söndag och då åker jag till Johannes med en gång, för han fyller 9 år. Senare på kvällen så åker jag hem till mamma och kanske skriver ett blogginlägg.

Skall spendera all tid på älskling nu innan jag åker. Han bor här nu och sitter och spelar på sin data, as usual ;) Fast jag sitter ju också vid datan så jag har ingenting att säga till om. Skall snart checka om jag har fått med mig allt som jag behöver, sen så flyger jag iväg till Alanya. Ha det bäst, precis som jag kommer ha det. PUSS!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback