Känner mig så jävla upp&ner.

DATUM: 2011-11-08 / TID: 23:00:52
">Vardag Kommentarer (0)
Skön dag, skön eftermiddag, skön kväll.
Det har varit en helt okej dag på praktiken, dock lite skum.
Jag slutade runt två och cyklade ner till stan och tog en
fika med Sylvia. Cyklade därefter hem och låg i min säng med
datan och kände mig deprimerad. Kände mig upp och ner.
Tiden gick och klockan blev halv sex och då åt jag mat med familjen och
ordnade en matlåda tills imorgon. Därefter hoppade jag i badet och kokade
sönder och tänkte på allt mellan himmel och jord. Gick ur badet
efter ett tag för att det blev dåligt med luft inne i badrummet. Sprang upp
på rummet, fick en glasbit i foten ( eftersom att jag råka förstöra
mitt nattduksbord så det gick sönder i tusen bitar
). Satte på mig
myskläder och gick till Frida. Hos henne spelade vi kort, drack te
och pratade och hade det allmänt mysigt.

Nu sitter jag här och funderar på om jag skall lägga mig i sängen
och ta tag i Wordfued, där folk väntar på att jag skall lägga
ett ord. Orkar man, eller orkar man inte, det är frågan det.

Får väl tänka på det ett tag. Ha en fortsatt mysig kväll, hej.

Förresten. Frida sa en så sjukt klok mening förut.
" Alla barnen var inne på facebook, förutom Siv, för hon hade ett liv "
Så sant, så sant.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback