Om vissa bara kunde skaffa ett liv.

DATUM: 2011-11-23 / TID: 22:08:06
">Vardag Kommentarer (0)

Sitter och ser på Bonde söker fru på datan, sista avsnittet. Är så rörd så jag snart börjar gråta. Tycker att det är så fint att vissa människor våga visa sina känslor på tv, när alla ser. Jag skulle aldrig kunna hitta kärleken på det sättet. För jag skulle bli så krossad, svartsjuk om den som man gillar skall hålla på och pussa och krama på andra, jag skulle inte klara av det. Därför blir jag så berörd, att en del verkligen hittar kärleken genom ett program. Åh, blir så glad så att jag gråter.

Snart skall jag se på Pretty Little Liars och bara ta det lugnt.
Därefter skall jag fixa lite som vanligt och sova och tänka
igenom en hel del grejer. Men ni får ha en bra kväll och natt.
Pusspusss.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback