Robin Gustaf George Lekander

DATUM: 2011-11-16 / TID: 22:36:19
">Vardag Kommentarer (0)


Oroa dig aldrig mitt hjärta, för du och jag är menade för varandra.
Oroa dig inte för något, för jag kommer alltid hålla din hand, oavsett.
Jag kommer inte göra något dumt, om jag funderar på något så pratar jag med dig.
Om du gör något dumt mot mig så vet du att snoppen åker av och att det är slut.
Men jag litar på dig mer än vad jag litar på mig själv, och du litar på mig.
Det är du och jag, imorgon är du det och jag och dagarna, veckorna, månaderna,
och åren som kommer så är det du och jag. Du är allt för mig gubben,
jag klarar inte dagen utan dig. Tänker på dig hela tiden,
du är det jag lever för, du är hela mitt liv, hela min värld. Tanken på ett liv utan
dig gör mig mörkrädd. Men med dig så är allt ljust, klarar varenda hinder i livet.
För du är min inre kraft, mitt hjärta. Utan dig så är jag som droppen i havet.

Jag älskar dig Robin. Du är det bästa jag vet och du betyder mest för mig.
Älskling och bästa vän. Alltid du och jag, ingen kan ändra på det.
Jag håller fast vid dig. Kyssar på dig min underbara pojke.
Jag älskar dig högre än stjärnorna.

11/9-2010 ♥

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback