Kom inte på någon bra rubrik så den här duger

DATUM: 2011-11-01 / TID: 21:25:17
">Vardag Kommentarer (0)

Inlägg på inlägg. Är helt slut. Har stor städat mitt rum. Rensat ut en massa skit. Fattade det knappt själv att så mycket kunde få plats i ett sånt litet rum. Fick tre kassor fulla med en massa skit som skall till återvinningen någon dag, känns så jävla bra att radera minnen och det förflutna. Vill bara glömma allt bakom mig och ta dagen som den kommer och blicka framåt, ibland så går det inte så hemskt bra. Men jag försöker verkligen, dethär är iallafall en liten bit på vägen.

Jag skall snart gå och lägga mig och läsa lite och wordfueda och bara ta det lugnt.
Känner att det behövs nu. Så nu säger jag godnatt, sleep tight.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback