Keep dreams alive

DATUM: 2011-11-01 / TID: 21:14:59
">Vardag Kommentarer (0)



Vackraste bilden någonsin. Får upp så otroligt många bilder och tankar i huvudet. Det här är precis som jag vill ha det. Leéndet man får på läpparna när man ser två gamla människor som håller varandra i händerna är obeskrivligt. Blir så himla rörd och glad. Jag hoppas på att jag och Robin håller ihop i all evighet. Men vi är inte så gamla än, och det var annorlunda för 60 år sedan. Då valde man en och gifte sig vid 15 års åldern typ. Samhället idag har ändrats en aning. Men jag skall iallafall ge allt för att vårat förhållande skall hålla i sig så länge som möjligt. Så länge han vill, vill jag. Om det skall ta slut, så är det han som får göra det. Jag lämnar aldrig den grabben, håller hans hand hårdare denna gång.


 Älskar dig högre än stjärnorna Robin.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback