Kåt i Coca Cola

DATUM: 2011-11-15 / TID: 21:40:19
">Bilder Kommentarer (0)

HEJ! Toppen dag på praktiken. Började 15.00 och slutade 20.00 då Bempis hämtade mig. Vi körde iväg till Willys där jag köpte Coca Cola till oss, så där lagom gått nu på kvällen. Är jätte glad. Mina ugglor till öronen har kommit hem och jag blev mer än nöjd. Julklappen till Mindie är också hemma, och den blev också perfekt.

Åh, blir så glad när allt går precis som det ska.
Längtar till imorgon, längtar till Torsdag, längtar till Fredag.

Onsdag - Prao, stan, utvecklingsamtal ( åååh klaga ♥ )
Torsdag - Prao, stan med finaste Kendra!
Fredag - HELG! Älskipälski.

Har haft rolig med kameran och Colan, hihi.
Fan vad jag stör mig på att färgen inte stämmer på min skärm,
gör så att bilderna ser helt cp ut på "normala skärmar".
Så om bilderna ser konstiga ut, skit i det.
Här är iallafall mina läppar typ vita, ser det ut som. Fint..

Update: Bli inte förskräckta av att jag har ringen runt halsen.
Får bara inte ha den på fingret på praktiken. Men den skall på nu.








Lite lagom sliten efter dagen! 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback