Home

DATUM: 2011-11-13 / TID: 17:44:58
">Bilder Kommentarer (1)
Hellu! Har haft ett par mysiga dagar på praktik, hos pappa, hos Frida och hos Robin. Igår så hade jag en myspys dag med mamma på stan. Hon köpte ett par svarta byxor till mig, som dom flesta har. Men jag har tänkt att köpa dom, men det blev aldrig av så jag fick dom av mamma som en " för julklapp " Jättesnällt! Så nu har jag ett par svarta och ett par ljusblå, hihi. Igår kväll så var jag och Robin hemma ensamma. Vi myste och såg på Yes Man och The Grudge 2. Härlig helg.

Nu är vi hemma hos mamma. Vi har nyss bakat pepparkakor och fikat. Snart så skall jag och Robin bege oss till min farmor och umgås med henne, farfar, Nanny, Kevin och Levi. Därefter blir det att åka hem hit igen och duscha och sussa!

Inventive and interesting posts, haha!
Nu skall jag fixa mig lite, puss!

Har även fått hem min lilla uggla som snart skall hänga runt min hals.
Nu väntar jag bara på örhängena med ugglor och julklappen till Mindie.




( Inte alls lite håriga, inte alls )


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Ja, det var en riktigt mysig dag, att gå på stan med dig! Det fåe vi göra om snart igen. Love Mom

2011-11-14 @ 05:06:48

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback