Hej.

DATUM: 2011-11-30 / TID: 19:35:29
">Vardag Kommentarer (0)
Har haft en liten blogg paus för att komma ifatt med en hel del grejer. Idag så var vi lediga ifrån skolan. Då passade jag på att gå på stan med Veronica och Vickan. Jag tog chansen att köpa julklappar och jag har bara en julklapp kvar att köpa, så himla skönt. Har även klippt lugg idag, det blev snelugg, fast lite kortare än förra gången. Det kommer antingen bild senare eller imorgon. Imorgon skall jag köpa skor, sen så är allt klart, iallafall det mesta.

Sitter och ser på första avsnittet av Pretty Little Liars säsong 2. Så himla spännande så att jag dör. Skall snart hänga upp tvätten som jag tvättar och därefter lägga in en ny maskin, jag är så jävla duktig! Efter det skall jag måla naglarna och bli fin, hihi.

Hör förhoppningsvis av mig sen, pusspuss.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback