Håller du i mig, håller jag i dig.

DATUM: 2011-11-07 / TID: 22:24:01
">Vardag Kommentarer (0)

Hej! En liten uppdatering behövs här. Är hemma hos pappsen nu, kom hit igår. Har precis varit hemma hos älskling. Vi har legat hemma hos honom och pratat allvar och myst. Men nu är jag hemma och har precis tagit av mig nagellacket och satt på genomskinligt nagellack. Skall nämligen ut på praktik imorgon på äldreboende och då måste man vara noga med naglar, händer, hår och smycken. Är lite smått nervös, men det kommer bli jättekul! Börjar 09.30 och slutar runt 13.00, så det är helt okej.

Sitter och lyssnar på smurfarna, de får alltid mig på humör, så himla bäst.
Så himla förr. Lyssnade alltid på dom. Om jag var glad, ledsen, arg. Det kvittade.
Det var alltid smurfarna i mina öron. Mina älskade ♥

Känner mig lagom bortblåst, cyklade som en dåre hem ifrån Robin, nu så är man lagom sexig i håret.
Ser ut som jag har "nullat" som jag sa när jag var liten, haha!

Nu skall jag iallafall fixa lite på datan, sen så skall jag ladda inför imorgon dagen!
Skall även fika med Sylvia, min lotsasfarmor imorgon. Wie.
Suss sött allihopa, speciellt Robin, min fina underbara Robin.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback