This will be a wonderful weekend.

DATUM: 2011-05-20 / TID: 16:25:00
">Vardag Kommentarer (0)
Hejsan, fellan här. Hoppas allt är bra med er, med mig så är det helt okej. Lite irriterad och hungrig men annars så är allt bra. Robin är ute, går fram och tillbaks med gräsklipparen, han borde vara klar snart för vi skall äta. Sen skall vi packa och därefter ta bussen ut till Fårösund. Där skall vi åka över med färjan och vänta på att pappsen hämtar upp oss. Sen så skall det bli en myshelg i vår stuga. Man kan se det här som "vilohelgen" inför klassresan som sker på Måndag. Då blir det Gröna Lund och lite annat. Jaa... vad skall man säga? Jag vill följa med men samtidigt inte, pågrund av vissa folk, men aja! Sista gången med klassen är väl värt att vara med på.

Jaa, skulle egentligen ha visat bilder ifrån i helgen, men min nya data vill inte att jag skall ta in dom på datan, FÖR DET GÅR JU FAN INTE! Så jag får väl skita i det nu och ta en massa nya bilder i helgen och visa er senare. Japp, så får det bli. Nu blir det tacos, WIIIIIIIIIIIIIE. Pussss. 

On the flooor ♥



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback