Nujävlar!

DATUM: 2011-05-10 / TID: 21:06:03
">Vardag Kommentarer (0)

Nu jävlar skall det pluggas! Såhär ser pluggschemat ut framöver.

Onsdag ( imorgon ) : Nationella prov, matte C
                               Engelska nationella, muntligt
                               Samhällsekonomi prov

Torsdag:                  Idrottuppgift
Fredag: -
Måndag: -

Tisdag:
                    Nationella prov, matte A och B 
 
Onsdag:                  Musikprov

Övrigt:                    Svenska prov.


Jippie säger jag bara! FYYYYFAAAN. Jag hatar att plugga, hatarhatarhatarhatar! Jag vill kunna leva livet och bara göra vad jag vill! Jag vill att det skall vara helg och därefter sommarlov. Men det är bara att kämpa, ju fortare kommer kuligheterna. I helgen så blir det grillkväll med Robin, Julius, Rasmus och kanske några andra på högklint, om inte så blir det bara Robin och jag, hoho! Så nu får det bli Fredag, jag vill leva livet.

Jajamen, om man skulle börja plugga? Känner redan att ögonen hänger, opps! Vi höres, poss!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback