Mina kära bloggläsare..

DATUM: 2011-05-09 / TID: 22:39:19
">Bilder Kommentarer (0)

HEEEJ! Ja, nu är jag tillbaka! Jag har varit i Cypern i två veckor, men nu är jag äntligen hemma. Solbränd och flassig! Jag har väl haft det helt okej, härlig värme, härlig underhållning och ett härligt hotell. Det har varit lite tufft med familjen och en hel del otäck längtan efter Robin, men jag klarade det. För här sitter jag livs levande. Jag har gjort en hel del, som att sola, bada, kollat på fin natur, varit på båtturer, varit på tivolli, varit uppe 2 mil ovanför vattenytan och varit på ett av Europas största vattenland! Jaa, det har varit awesome, men också hemskt. Andra natten så blev jag matförgiftad, så jag spydde som en gris + att jag har haft extrema sovproblem, tack vare att Robin inte har varit hos mig och att jag har fått hört en massa skit av en viss familjemedlem som jag bara tar in, men nu är det glömt. Det var tur att jag hade världens bästa musikkanal hos mig, nämligen RAGE - Cyprus, bästa musikkanalen någonsin, skall lätt betala för att ha den här hemma, om det går, tjoho!

Yep, vad mer skall man säga? Jag har haft det bra helt enkelt, men som alla vet "Borta bra men hemma BÄST".
När jag kom hem i Fredags kväll så sprang jag till Robin och hoppade upp i hans famn, vi kunde inte släppa varandra, wiieee vad härligt det var. Har även haft världens bästa helg med honom, och med min underbara familj! En grillkväll med en massa god mat och godis, huuu! vad jag har saknat svensk mat. Man blev lite trött på Pommes till varje måltid, blö! Men nu är jag hemma och nu står en massa på spel! Simträningar ( som inte går så bra, hehe ), en massa plugg och en massa annat skoj med nära och kära.

Menmen, snart skall jag duscha. Men ni får ha det bra! Tjooo.
Bilder ifrån Cypern.



Världens snyggaste lillebror, eller hur? 
Underbara minsting, fan vad du är tuff!




Världens finaste vatten, eller?





Orkar inte mer, hejåhåe - sug min tååååå!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback