Life is like a dick, when it's hard, fuck it!

DATUM: 2011-05-31 / TID: 23:01:11
">Vardag Kommentarer (2)
Hejsan mina fina, hur orkar ni läsa min blogg fast jag inte skriver något? hihi. Ni är för gulliga. Ja, nu kanske ni undrar vad jag menar med min rubrik. Och jag menar faktiskt inget speciellt, jag tyckte bara att rubriken var så där lagom skön! 

Jag har funderat på om jag skall sluta blogga, men en del folk säger att jag inte skall sluta blogga, så hur gör jag? Antingen så får jag byta design och verkligen försöka igen, eller så skiter jag i det totalt. Men vissa dagar så har jag lust att blogga, och vissa inte. Nu på senare tid, eller nu i slutet av 9:an så har det varit tufft med läxor och inlämningar osv. Det är därför jag inte har bloggat.. Men jag får väl ge det en chans. Men det kanske går någon dag eller några* dagar mellan varje inlägg. Vi får se hur det blir! 

Idag så har det iallafall varit en vanlig skoldag, dock jävligt varmt! Över 25 grader har det varit och det är ju underbart! Jag fick även svar på mina matte nationella, och vet ni vad!? Jag fick G! Jag är så stolt över mig själv. Jag är ju inget matteproffs direkt så jag hade förväntat mig ett IG, men jag klarade mig som tur var. Efter skolan så befav jag mig iallafall till Max, där jag åt mat med mamma och William. Därefter åkte vi till databyrån och chillade runt och senare så åkte vi till Terranovas fotbolls plan där Kvartersligan skulle hålla till. Robin kom även dit och kollade vilket var kul, dock så sov han hela matchen men aja! 

Kvällens aktivitet har varit att plugga, as usual. Nu har jag precis kommit ur duschen och nu skall jag packa inför dessa 5 lediga dagar hos Robin. Dubbelhelg, sweet! Bara imorgon kvar, suuuck. Men ni får sova gott och ha en bra dag imorgon! C-ya.



Jag tog denna vackra bild igår, jag kan väl erkänna att jag är ett stort Robin-fan.
Älskling, det är du som får mig att stanna på jorden, utan dig
är jag bara en på miljonen.♥

Kommentarer
Postat av: sabiina <3

du måste fortsätta blogga, vad ska jag annars läsa? :o



ÄLSKAR DEJ <3

2011-06-08 @ 19:09:52
URL: http://sabiinas.devote.se
Postat av: felicia

Men, gullig du är!

Nu kör jag igång igen, försöker iaf ;) <3

2011-06-09 @ 00:08:26

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback