Jag är trött, jag mår bra, jag är glad

DATUM: 2011-05-12 / TID: 22:12:09
">Vardag Kommentarer (0)

Tjääänare! Orkar inte berätta så hemskt mycket om dagen. Allt har varit som vanligt, ingenting speciellt har hänt. Skulle egentligen ha umgåtts med Saga, men det blev inte så. Drog hem istället och sov ett bra tag och såg på filmer. Nu skall jag packa lite inför helgen, eftersom att jag skall sova hos älskling. Därefter skall jag lägga mig ner i sängen och läsa lite, sen skall det sovas!

Jag kanske hör av min någon gång unger helgen, men jag lovar ingenting.
Ha det bra! NIGHTY. 


Kendra, min lilla underbaring och klasskompis! Du är så jävla bra!
Jag älskar dig FK. ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback