Give me summer, give me a new beginning

DATUM: 2011-05-11 / TID: 22:45:00
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsvejs, hoppas att ni har haft en bra dag. Jag har haft en tuff dag. Dagen började med nationella prov i matte, det gick sämst. Jag vet inte vad jag gjorde, satt inne i mina egna tankar och sket i allt, hade därefter nationella i engelska, muntligt. Det gick dock bättre, och efter det så hade jag soprov. När jag satt där så kändes det som att jag hade gjort bra ifrån mig och att resultatet nog skulle bli bra, men resultatet blev inte som jag ville. Men jaa, min lärare gillar inte mig och jag gillar inte honom så speciellt mycket heller så. Men får vara nöjd ändå. Nu är det iallafall ett litet uppehåll tills proven startar igen.

Efter skolan så begav jag mig mot Robin på våran 8-månadersdag. Vi drog oss därefter hem och tog det bara lugnt i solen och sådant. Var där hela eftermiddagen och kvällen. Har haft ett spännande samtal med Robins lotsaspappa. Vi har snackat om naturkatastrofer, framtiden, rymden, skolan osv. Älskar att prata om hur livet fungerar, så jävla spännande det är! Men lite skrämmande också. Han började berätta om Yellowstone, en utav världens största supervulkaner. Vulkanen är en park som täcker en yta på 8980 km². Alltså tre gånger större än Gotland. För ungefär 640 000 år sedan så hade vulkanen ett utbrott, och man säger att den får ett utbrott var
600 000 år. Så nu har den alltså varit aktiv i 40 000 år för mycket, så det kan spränga när som helst, det är ingen som vet. Om den vulkanen får ett utbrott så känner vi det ända hit. Det kommer då bildas ett så stort askmoln som kommer täcka hela jorden så att allt blir svart, alltså att solen inte kommer igenom. Det kommer då bli en ny istid på jorden. LÄÄÄSKIGT! Tänk er liksom, en ny istid. Ryser när jag tänker på det, usch! Tänk vad mycket läskigt och spännande det finns som man faktiskt inte har en susning om.

Men iallafall, annars så har jag och Robin bara tagit det lugnt och myst. Han följde även mig till bussen som gick 21.45. På vägen dit så snackade vi om relationer till folk i skolan, ja, ett väldigt roligt ämne. Gud vad folk förändras förresten, jag orkar inte. Jag går hellre själv nu för tiden eller umgås med andra folk ifrån andra klasser, min klass är inte en klass längre. Aja, tur att man har en klok pojkvän som förstår. Taha, loveubabe. ♥

Nu skall jag bara ta det lugnt och kolla runt lite på nätet. KRAM.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback