Changes must be made,

DATUM: 2011-05-11 / TID: 23:30:49
">Vardag Kommentarer (0)

Hej igen. Sitter och kollar på allas bilder och album på Facebook. Gud vad alla hittar på saker, hur fan orkar man. Jag vill också, minns de gamla dagarna, då jag umgicks med kompisar varje dag, verkligen varje dag. Jag har inte ork till det nu. Visst, alla finns kvar men jag orkar inte ta tag i det. Håller mig till dom allra närmaste bara. Hoppas verkligen att det blir fint väder på Fredag så att grillkvällen blir av, vill verkligen. Haha, vi som hade tänkt tagit med lite folk, nu ser det ut som att det bara blir jag, Robin, Julle, Rasmus och Louise (kanske) haha! Men det kan vara skönt det också. Jag känner bara för att leva, glömma all stress och bara leva upp till gamla minnen.
I want that to happen, and it shall be done! Jajamen, vad mer skall man säga? Klockan börjar närma sig 23.30, och jag måste ännu duscha. Vet inte om jag orkar, vet inte om jag vill. Det enda jag vill är att sova, hur länge som helst. Men nej, måste upp tidigt för att gå till skolan, blööö.

Imorgon blir det iallafall att umgås med Sagis.
Suss gott.


My lovely little heart, what would I do without you? Nothing. You give me strength, you give me love. You are the most important thing in my life, you're the only thing I care about. I love you with all my heart. Never leave me baby


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback