Måste komma ikapp!

DATUM: 2011-03-28 / TID: 18:11:21
">Bilder Kommentarer (0)

4. En bild från en konstig tid i ditt liv
Ja, denhär är ju lagom konstig. Den är ifrån klassresan 2008.
Jag visste inte hur man stannade skidorna? Så jag var påväg rakt in i skogen,
som ni ser. Hahah.

5. En gammal bild på dig själv
Wooawh, ganska gammal bild. Kort hår iallafall!

6. En rolig bild
Inte bara rolig, utan himlans sexig och fin!

7. En bild som du aldrig lagt upp
Efter solbergas spex när jag var utklädd till smurf så ville
Robin också vara smurf, söt!

8. En person som du saknar
Sagis, åh vad jag saknar dig! Vi måste umgås snart.
Jag älskar dig, min allra bästavän.

9. En nyfunnen vän
Jag träffar många nya, men har inte träffat någon
som jag verkligen kan prata med, så hoppar över den!

10. Någon som du tycker är väldigt snäll
Min kära vän Kendra är oerhört snäll! En som jag alltid kan prata med,
en som alltid finns där. Jag älskar dig.
( Gammal bild )

11. En person som du kan berätta allt för
Helt klart Robin. Han är nog den jag verkligen berättar allt för.
Och om jag håller något inom mig så får han alltid mig att berätta.
Och det är ju solklart att jag berättar för honom, han är ju trots allt min pojkvän & min bästavän.


Detta får räcka! Nu taggar jag simträning.
Vi höres!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback