Tryck F5.

DATUM: 2011-03-29 / TID: 21:42:08
">Vardag Kommentarer (0)

Hejhej, hemskt mycket hej. Nu så har jag gjort om bloggen igen, hehe! Den blåa andra färgen fick mig att må illa så det fick bli lila "så länge". Dock så är designen mycket fel på, men jaja! Ni står ut.

Dagen har varit superbra men också superseg. Jag, Lisa, Kendra och Emelie har varit väldigt flumm, väääldigt flumm. Allting började med att jag helt random skrek " AJ MIN FRAMSTJÄRT " Och jag menar, vad fan är det för ord? Har inte sagt det ordet sedan jag var pytteliten, HAHA! Så vi gick runt där och skrek framstjärt. Allting började med att trosorna åkte in, hihi! Ajfyfan.

Senare så fick jag även damp på en snubbe i våran klass. Han började skämta om siffran "6" på mattelektionen. Och jag menar, om man går i 9:an så skall man väl inte skämta om siffran 6? Snällanån. Så jag vände mig till honom och sa högt till honom " Din desperata jävel! Typiskt oskulder! ". Ja, jag kanske inte var så speciellt schysst, men sanningen kan vara hård, verkligen. Snälla, lägg ner.

Efter den långa dagen så tog jag bussen hem och cyklade hem, fisatan vad kallt. Har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv. Mina fingrar var blåa när jag kom hem, usch. När jag kom hem så kastade jag mig vid datan och än så sitter jag här. Om tjugo minuter börjar Big Brother. Och innan dess skall jag packa, fixa macka och oboy, och jag känner mig stressad, he-he. Lyckat!

Så, jag får väl dra, Tjollahej!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback