Thoughts spinning in my head

DATUM: 2011-03-13 / TID: 18:58:36
">Vardag Kommentarer (0)

Sitter här och suger på min zooklubba och försöker samla orken till att öppna matteboken, men det går inte.
Har så mycket att tänka på, är helt slut. Jag känner mig konstig, jag känner mig inte som den där flummiga längre. Nu så blir jag sur för vad som helst, tål inte att folk gör saker, tål inte någonting. Jag mår dåligt och vill bara bort. Ingenting blir bättre utav att denna vecka kommer bli skit i skolan. Har flera prov och en hel del läxor, döda mig väl. Kommer inte klara något utav det. Kommer sumpa allt. Om bara någon ifrån ovan kunde ge mig kraft och ork, så skulle allt gå så mycket lättare. Jag vill klara dethär, jag måste klara dethär, kommer jag klara dethär? Det visar sig väl. Nu skall jag öppna matteboken och räkna ett par få tal.
Write later


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback