Stop time for a moment

DATUM: 2011-03-10 / TID: 18:15:34
">Vardag Kommentarer (0)

Hello beautiful,Nu är jag hemma hos mamma! Sitter här och pluggar som en dåre på budgetuppgiften. Är snart klar, vilket är skönt. Därefter skall jag gå upp och ta en dusch, och sedan skall jag fixa lite andra saker inför imorgon, eftersom att det är en stor dag imorgon. Jag och Robin firar 6 månader, hihi! Herre, vad det har gått snabbt. Men underbart har det varit. Så jag måste fixa lite få saker inför vårat firande.

Senare så skall jag se på Big Brother. Fan, vad bra det programmet är! Gurkan gör det ännu bättre, den grabben är skön han!

Om man skulle fortsätta plugga? Ohja. Pusspåer!


 Jag älskar dig lillasyster, min buse. ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback