oh well, what now?

DATUM: 2011-03-07 / TID: 00:53:52
">Vardag Kommentarer (0)

Har bytt till en gammal design så tryck på F5. Dock så vill inte blogg.se fungera, så det går inte att kommentera, så gå inte ens in där. Skall försöka fixa det imorgon, men orkar dock inte ta tag i det nu. Jag borde egentligen sova, men är inte trött. Tänker för mycket och vill bara bort just nu. Och så kommer det kännas konstigt att inte sova bredvid Robin. Har sovit med honom ett par nätter nu, och så inatt så kommer han inte att hålla om mig och ge mig värme, usch .. Imorgon är det skola och jag kommer vara hur trött som helst. Jag skulle ha pluggat också, har jag det? NEJ. Fyskäms. Nej, jag får skylla mig själv. Skall iallafall stänga av datan och försöka sova nu. Godnatt.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback