Now it must be blogged!

DATUM: 2011-03-06 / TID: 19:01:41
">Vardag Kommentarer (0)

Hejhejhej och åter hej. Hoppas att ni haft det bra, det har jag! Mitt sportlov börjar dra sig till sitt slut. Det har hänt en hel del. Jag har bott hos Robin hela lovet. Vi har gjort en massa skoj! I Torsdags så tog vi bussen ut till Hemse och badade på Hemsebadet, därefter åt vi pizza på Fenicia, mysigt? Ohja. Och igår så bowlade vi med Josefin, Robins lillesyrra. Dock så gick det inte så hemskt bra för mig, så jag blev förbannad. Och ja, jag kan väl vara ärlig och säga att jag är världens dåligaste förlorare. Hatar att förlora. Men men, det har iallafall varit ett bra lov. Skulle dock ha pluggat mer. Men har inte pluggat ett piss, så det blir att plugga ikväll, om jag orkar. Skall snart försöka och göra en ny bloggdesign, det kanske gör så att jag bloggar oftare. Men det kan dröja ett par dagar, eller veckor. he-he.

Har inget speciellt att säga, så hejhopp!




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback