nausea is my weak point

DATUM: 2011-03-09 / TID: 10:06:01
">Vardag Kommentarer (0)

Heeej. Jag var tvungen att gå hem ifrån skolan för ett tag sedan. Började må riktigt illa och fick läskigt ont i magen. Vet inte vad det är för fel på mig. Helt plötsligt så kan jag börja må dåligt, och efter ett tag så mår jag bra igen. Så det var bara att gå hem. Klarade inte att vara kvar, speciellt inte när ens lärare babblar stup i kvarten. Då får jag panik och vill bara ifrån. Yes, när jag kom hem så hoppade min katt på mig, som ni ser på bilden. Det är min lilla kelgris det, tar hand om matte när hon är sjuk.

Skall snart lägga mig i sängen och vila, därefter plugga. Senare så kommer det en massa gäster eftersom att min lillasyster fyller 7 år idag. ♥

Bye. / F


Suddig.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback