Kokobom smurf smurf!

DATUM: 2011-03-20 / TID: 22:53:57
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan sötnosar. Jag har haft en mycket trevlig helg med älskling, släkt och familj. Dock så åkte Robin ifrån mig för ett tag sedan, vilket inte är så speciellt kul, men han kommer till mig imorgon igen eftersom att jag fyller år på Tisdag, och då måste självklart min gullenutt sjunga för mig på morgonen. Hoppas förrsten att ni har haft en super bra helg, nu så laddar jag inför imorgon. Då är det spex dag i skolan. Det betyder att alla nior klär ut sig och tar kort med sin klass. Jag och två andra i min klass har kommit på det bästa, men ni får reda på det imorgon, hoho!

Nu skall jag fixa lite, därefter måste jag sova! Har mycket att göra imorgon bitti, så måste gå upp en timme tidigare, hehe. Puss på er! Nighty.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback