Just för denna stund. Tryck på F5.

DATUM: 2011-03-27 / TID: 20:52:25
">Vardag Kommentarer (0)

Ja, vad skall jag säga? Mina andra design pajja totalt på alla internet så har gjort denhär nu på kort tid. Skall snart lära mig mycket mer inom design så jag kan fixa en alldeles perfekt. Så denna är bara för tillfället. Den kommer jag ha tills jag orkar göra en ny.

Har även tagit en bloggpaus som ni antagligen märkt, men nu skall jag börja igen. För ett tag sedan så kom jag hem till mamma igen efter sisådär en vecka. Jag har bott hos pappa och Robin under dessa dagar. Jag har ju fyllt år så en hel del trevligt folk har firat mig, och jag har fått finfina saker. Nu i helgen så har jag bott hos älskling. Vi har gått på stan, myst, varit ute, varit med familj, lekt osv. En trevlig helg rättare sagt!

Skall gå och göra iordning mat nu, sen skall jag kasta mig i soffan och se på Big Brother, wiiiiieee! Därefter blir det en kopp choklad sen skall jag hoppa i säng utan älskling :(, snyfftsnyfftsnyfft.

Yes, något mer jag har att säga? NEEEEJ! Jahapp, då hörs vi imorgon då, puss.

3. En bild på någon i din familj.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback