Baby we can do it, we can do it all night.

DATUM: 2011-03-29 / TID: 23:06:12
">Vardag Kommentarer (0)

Big Brother är nu slut och jag längtar till morgondagens avsnitt, awie. Nu skall jag fortsätta packa eftersom att jag skall hem till pappsen imorgon efter skolan. Har hur mycket som helst att packa! En massa kläder och en hel del annat, plus badkläder inför simningen i skolan imorgon. Jippie, eller? :) Efter simningen i skolan så skall alla 9or gå och kolla på Allt eller inget, som är en teater, och när skolan slutar så skall jag och älskling till ett "möööte" och få en massa grejjs, trevlans! Därefter skall vi hem till min pappa, sweet! Så, jag kanske inte kommer blogga så hemskt mycket denna vecka, men vem vet..

Nu är det iallafall dags att packa det sista, sen så skall jag sussa nallen, mys!
Vi höres.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback