Andas ut.

DATUM: 2011-03-17 / TID: 20:52:11
">Vardag Kommentarer (2)

Var tvungen att gå hem ifrån skolan vid lunch idag. Brast i gråt framför mina kompisar, och de trodde nog att jag var helt dum i huvudet. Men jag berättade inte vad det var, och jag kommer inte berätta det för någon heller. Det är min ensak, min privatgrej. Så jag pallrade mig iväg, gick in på hemmakväll och köpte en påse godis och torkade tårarna, därefter så gick jag till Bempis och satt där och snackade med honom, det kändes enormt bra. Ibland är det bra att ha vuxna alltså ♥ Åh nu så sitter jag och försöker plugga lite grann, men det går inte som jag har tänkt mig. Men men, har iallafall storstädat mitt rum och det känns bra, har också gått igenom min garderob och inser att jag måste fylla på en hel del nu till våren. Jag har också fixat lite saker iför mammas födelsedag imorgon. Nu så väntar jag endast på att klockan skall bli 22.00. För då skall jag kasta mig i soffan med kaffe och macka och se på mitt älskade program, Big Brother. Därefter skall jag lägga mig ner i min nybäddade säng och sova.

Imorgon är det iallafall en ny dag och nya händelser. Det är då Fredag och då kan vad som helst hända! Jag skall iallafall umgås med älskling hela helgen och helgen kommer vara fullproppad med saker. Imorgon så kommer det gäster och firar mamma och mig, fast jag fyller år på Tisdag. Men om man har stor släkt så har man! Yes, men vi höres imorgon. Pöss.

Step by step
Heart to heart
Left, right, left
We all fall down
Like toy soldiers


Kommentarer
Postat av: Maja

Vännen jag älskar dig <3 Du vet att jag alltid finns här för dig <3

2011-03-17 @ 21:01:34
URL: http://mped.blogg.se/
Postat av: Felly

Aw, majsen! Jag älskar dig också, och jag finns alltid för dig också. <3

2011-03-18 @ 16:28:23

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback