100 frågor.

DATUM: 2011-03-12 / TID: 13:54:19
">Vardag Kommentarer (0)

Personligt:

1. Ditt namn? – Felicia Kristina Lydahl
2. Ålder? – 15, snart 16.
3. Längd? – 167, typ?
4. Vikt? – Söker hjälp (y)
5. Smeknamn? - Felly
6. Vart bor du? – Gotland, eller Gayland.
7. Vad gör du på fritiden? – Umgås med pojkvän, familj och vänner.
8. Beskriv ditt utseende – Flummigt utseende.
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? – Pass.
10. Vad är du mest nöjd med? – Lillfingret!
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? – Knaaasboll!
12. Vad vill du jobba som äldre? – Barnsjuksköterska, fofan!
13. Hårfärg? – Mörk blond.
14. Ögonfärg? – Blå/Grön/Brun
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet? – Alla vet allt.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – Njaaeee, det kan jag inte påstå.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – Hmm, vill i alla fall inte se ut som en mupp!
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Håret!
19. Någon vana? – Va? :o
20. Lyckotal? – Ett.

Vänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän? – Saga.
22. Hur många vänner har du? – Så jag klarar mig.
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? – Nej.
24. Vet många personer vem du är? – Jadå.
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – De flesta vet väl.
26. När var du senast med någon kompis? – Igår i skolan.
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – Gör väl som jag vill förfan.
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? – Hmm, Sagisen.
29. Vem sov senast hos dig? – Snoppsöta Robin!

Romantik:

30. Vill du ha ett förhållande? – Har det bästa förhållandet.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – Lika gammal, haah!
32. Är du kär? – Kär? Du menar väl förälskad?
33. Tycker någon om dig mer än som vän? – Tror att Robin gör det jaa.
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – Så redo som man kan bli!
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? – Vi har sagt för evigt.
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – Jaa, men insidan är viktigast.
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? –Självklart!
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – Verkligen inte.
39. I din klass? – HAHA! Skulle ha varit pinsamt. Han skulle gått mig på nerverna.

Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? – Men det är väl klart, muppfråga?
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? – Händer ofta.
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? – Jajjamen!
43. Har du pussat någon i motsatta könet? – Miljoner gånger.
44. Har du pussat någon i medsatta könet? – Kompispussar, yeah!
45. Har du pussat den du tycker om? – Pussar honom flera gånger om dagen!
46. Har du pussat någon inför folk? – Jag är inte blyg nej.
47. Kysst någon inför folk? – Yees.
48. Hånglat inför folk? – Hånglat och hånglat.
49. Vem var ditt första hångel? – Pass på den, pinsamt ju!
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? – Håller mig till den första.
51. Vem är ditt bästa strul? Robin, såklart!
52. Och vem är ditt senaste? – Robin.
53. Ditt snyggaste hångel? – Filmar inte alla och kollar ut vilket som var snyggast!?
54. Skäms du över att hångla inför folk? – Det är olagligt att hångla bland folk, haha!
55. Haft sex med någon på offentlig plats? – Nej förfan, där går gränsen.
56. Haft sex överhuvudtaget? – Behöver alla veta?
57. Hur gammal var du första gången? – 0.
58. Hur gammal vill du vara första gången? – 0.
59. Blivit dumpad efter sex? – Nej.
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? – Jo.
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - ? Nej, aldrig.

Tankar & skit:

62. Har du någon fobi? – Fötter och Öron.
63. Har du någon allergi? – Mot lite olika frukter, tihi!
64. Vad tänker du på innan du somnar? – På allt möjligt som snurrar i skallen.
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? – ”HAHAHAHAH”.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? – Att någon tycker om mig.
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – Båda.
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? – Beror på.
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? – När tanken dyker upp.

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?

74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – 13.
75. Vänskap eller förhållande? – Båda, såklart?
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet?-  Finast personlighet.
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - ”Han har en snygg kropp” :$, naken!
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 10.

Skulle du?

80. Kunna byta liv med någon? – Nej.
81. Isåfall vem då? – pass.
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – Tuta och köra!
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – Aldrig i livet, haha!
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva?- Beror på vilken vän.
85. Kunna sova ute på vintern? – Skulle ändå varit död dagen efter, finns ingen mening.
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – Jaa, USA!
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? – I Helvete heller.

Klädstil:

88. Anser du dig själv vara en speciell stil? – Verkligen inte.
89. Vad klär du dig i oftast? – Jeans eller tights.
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – Oftast.
91. Klär du dig dyrt? – Njae. En del plagg.
92. Vad kör du på: Allt möjligt. Det som jag tycker passar på mig.


Senaste 48 timmarna har jag?

93. Pussat någon? – Ja.
94. Haft sex? – Med mitt gosedjur.
95. Fått en kram av en helt okänd? – Nej.
96. Ringt någon? – Jodå.
97. Blivit uppringd? – Yeaah.
98. Funnit kärleken? – Den fann jag för längesedan.
99. Kollat på google? – Yes, älskar google!

SISTA FRÅGAN!

100. Hur lång tid tog detta? – Alldeles för lång tid!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback