You are the wind beneath my wings

DATUM: 2011-06-21 / TID: 23:49:18
">Vardag Kommentarer (0)

Helluu beutiful. Hoppas att ni har haft en bra dag och en bra kväll. Idag så har jag inte gjort så speciellt mycket, var på stan i förmiddags med mamma, vi tog en fika och kollade på kläder. Mamma fick med sig två klänningar hem och hon köpte även ett par snygga chinosshorts till mig, det blir finfint i midsommar det. Vi kom hem runt 12 tiden, sen dess så har jag haft det så tråkigt man kan ha det. Dock så har jag och William ( min lillebror ) bestämt att vi skall gå på Kneippbyns Nikelodeon dag den 18 Juli. Min lillebror har fått vipbiljetter av sjukhuset eftersom att han är så pass sjuk, det är han så värd så. Så vi kommer antagligen få vara backstage, riktigt kul skall det bli. Träffa Danny, Love Generation, Amy Diamond, Swingfly och Svampbob och Dora, hihi!

Skall snart försöka sova. Har mycket framför mig imorgon! För det första så skall jag upp klockan 07.30 för att åka in till sjukhuset med mamma och William för att William skall få medicin i 4 timmar. Därefter så skall jag gå hem till Robin och umgås med Josefin medans Robin jobbar. Vi skall gå på stan och bara ta det lugnt! Därefter skall jag ligga och pussa och krama på min älskling hela kvällen, wiiieeeh. ♥ Nähh, nu blir det sängen! Go'natt. 


What are words  - Chris Medina
Ta er tid att lyssna, helt otroligt fin låt!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback