What are words.

DATUM: 2011-06-09 / TID: 00:04:55
">Bilder Kommentarer (0)
Hellu, hemsk dag men en skön kväll. Dagen skall jag bara glömma och tänka på annat. Ikväll så har jag varit vid min älskade farmor. Vi har ordnat lite saker inför Levis barndop som sker nästa vecka, vi har även åkt runt och kollat lite och snackat och tagit en fika. Jag kom hem runt 22.30. Då satte jag mig här direkt och började jobba på en enkel ny design som får duga för tillfället. Så det är bara att trycka på F5, så uppdaterar skiten sig!

Vet inte om jag skall sova, jag vill sova men ändå inte. Sitter och väntar på att folk skall höra av sig, men inte en endaste hör av sig. Robin skulle ringa mig, har han det? Nej. Hoppas att han ringer snart annars får han smaka på korv ♥ Om inte så får jag försöka somna utan att få höra hans fina röst. Det är bara att fortsätta att vänta. Bjuder på lite bilder ifrån de senaste dagarna.

Sweet dreams / F










Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback