U smile I smile

DATUM: 2011-06-27 / TID: 00:15:27
">Vardag Kommentarer (0)

Nämen HEJ! Haft en bra midsommar? Min har varit sådär. Var inte på hemskt bra humör så det enda jag och älskling gjorde var att glo in i en vägg, taha! Nej men, vi var nere på Katthammra, sjukt mycket folk! Vi åt tårta och träffade fint folk. Jag träffade även Hanna, som jag gör varje midsommar, superkul! Det var väl det enda som var jävligt kul. Japp, igår så åkte vi till Östergarn igen, åt mat osv. På kvällen åkte jag och Robin hem till honom, såg på film och snackade. En väldigt känslosam kväll kan man säga. Idag så har vi inte gjort så speciellt mycket. Sett på film, ätit, varit ute och spelat spel, hehhe. Tog bussen hem 22.00, och skall inte träffa min älskling förens Fredag, FYFAN! Vet inte hur jag skall klara mig men, det går nog! Skall ju ha en hel vecka med mamma, som jag ser fram emot. ♥

Intressant inlägg, veeerkligen. Nu skall jag ta och se på film, tror det blir Kung fu panda, härliga film!
Måste verkligen se Kung fu panda 2 på bio, det är ett måste!
Everybody was kung fu fighting, HUH! Sleep well guys, goodnight!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback