Sommarlov..

DATUM: 2011-06-19 / TID: 22:35:18
">Bilder Kommentarer (0)

Och vad fan händer nu? Kanske sommarjobb och lite ridning, men vad mer? Ingenting. Resten utav kvällen så får jag sitta och skriva upp saker som jag skall hitta på den här sommaren, jag har absolut ingenting att höra, hehehe.

De senaste dagarna så har det hänt en hel del. Avslutningsmiddag/bal, skolavslutning och Levis dop som var idag, och en massa mer. Balen höll till på Solberga i Onsdags, det var en helt otrolig kväll, har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv, kan fortfarande inte gå klokt och har fått stora problem med ryggen, haha! Kvällen var iallafall magisk. Alla var helt otroliga. Skolavslutningen var i Torsdags, en massa gråt och skratt blev det även där. Det var faktiskt hemskt att lämna klassen, men ändå skönt att börja om på nytt. Men jag kommer sakna alla, helt klart!

På kvällen på Torsdagen så var jag och Robin vid Andreas där Robins klass höll till. Vi grillade och badade i hans 35 grader varma swimmingpool, otroligt kul! Och i Fredags så umgicks jag och Robin med Julle hela kvällen. Promenader igenom stan och en massa bus. Igår så begav jag och Robin mig till Farmor och Farfar för att sova över, och idag så har vi varit på Levis dop. Alltså min kusin. Det var jättefint! Så rörd vad jag sååå, och ikväll så har jag även varit hos farmor, stalltjejerna var införbi. Vi kom på ideén att jag skulle få rida en häst som bara står i hagen, så det skall bli väldigt skoj.

Japp, åhnurrååå? Har ingen aning om vad jag skall göra den här sommaren annars. Robin jobbar i två veckor framåt, så vadfan skall jag göra? Jaja, HAKUNA MATATA. Nu blir det chill och planering! Bjuder på en massa bilder, pusspuss!

Lite bilder av balen.


 





Skolavslutningen
 



Levis dop.


 





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback