Shooo.

DATUM: 2011-06-23 / TID: 23:23:15
">Vardag Kommentarer (2)

Hejhoppgummisnopp. Sitter just nu i mörkret och är den enda i huset som är vaken. Älskling ligger i min säng och sover, så söt så! Vi har nyss sett på en ny film som heter Devil. Rätt så bra, men inte den bästa man har sett kan man säga. Idag så har jag varit hos Robin och sovit, medan han började vid 07.00 - 14.00.. sjukt tråkigt har jag haft. Det enda jag har gjort är att ligga i sängen, sova sett på film " I now pronounce you Chuck and Larry " Skön men lite random film, som jag faktiskt rekommenderar om man har det tråkigt och behöver skratta lite. Sen så har jag också varit ute med Robins hundar, jippie! Eller?

Vid 18.00 så blev jag och Robin hämtade utav Benny, därefter åkte vi hem, käkade mat och efter det så klippte jag hela gräsmattan, det tog bara 2 timmar. Heheusch. Imorgon så är det midsommar! Jag och familjen skall ut till Alf och Sylvia i Östergarn och Göran, Erica och Linus kommer också, kul kul! Jag skall försöka blogga imorgon, och jag skall ta med min data, OVER AND OUT!

Yes,
jag kanske skall gosa ner mig i sängen bredvid min übersöta älskling nu, wiiho.
Godnatttt.


 


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Mmmm.... tack my beautiful, det blev så fint i trädgården. Jag hoppas att din midsommar blir fin. Love Mom

2011-06-24 @ 06:47:09
Postat av: felicia

Åh, det är inga problem mamma!

Min midsommar kommer bli fin eftersom att du är med, och hela familjen och älski!

Puss

2011-06-24 @ 10:02:54

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback