You are most beautiful on earth, and you belongs to me

DATUM: 2011-06-21 / TID: 00:15:25
">Vardag Kommentarer (0)


My heart will go on - cute remix
Lyssna och läs älskling


Tänk hur jävla bra jag egentligen har det. Jag har världens vackraste kille i hela världen som faktiskt
bara är min, som bara tillhör mig. Som ligger bredvid mig om nätterna som får mig att känna mig trygg och älskad. Att känna värmen han ger mig gör mig knäsvag, sättet han ler åt mig får mig att smälta. Varje gång han rör vid mig så går pirrningar igenom kroppen. När jag är ledsen så tar han sin hand och smeker min kind och torkar mina tårar, varje gång jag skrattar så skrattar han med mig. Baby, du är så jävla underbar. Jag ångrar mycket jag gjort i mitt liv, men jag ångrar inte en dag med dig. Varje dag händer nya saker, dåliga och bra saker. Men bara om jag har dig så klarar jag vilken dag som helst. Jag lovar dig älskling att jag aldrig kommer släppa taget, vi har gjort det förr, men aldrig igen. Jag håller hårdare nu än vad jag gjorde. Du är värd allt i den här världen, jag gör vad som helst för dig. Hoppas verkligen att du tror på mina ord, för det jag skriver och säger till dig kommer ifrån djupet av mitt hjärta. Du är verkligen min drömprins, du är den jag vill dela mitt liv med. Du har ringen på ditt finger, som är en bekräftelse. Ett tecken på att jag vill gifta mig med dig någon gång i tiden, att jag vill dela hela livet med dig. Jag vill inte ha någon annan, och jag kommer inte ha någon annan. Om du släpper taget om mig så tar jag mitt liv, för livet inom mig finns då inte kvar, för livet inom mig är du.
Men jag tror på oss, och även du gör det. Jag vet att det kommer vara du och jag tills döden sklijer oss åt, på ett eller ett annat sätt. Jag tar inte ett steg utan dig älskling. Du är det bästa som har hänt mig, utan dig är jag bara en på miljonen. Med dig så mår jag bra, med dig kan jag vara mig själv. Robin Gustaf George Lekander, JAG ÄLSKAR DIG, så oerhört mycket, det finns inte ord för att förklara hur mycket, men du vet hjärtat. Tack för att du finns, kyssar på dig. Min bara min älskling.
 Elfte September Tvåtusentio - Datumet som står skrivet uppe vid stjärnorna ♥ / Din, bara din Felly


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback