Lalalalala.

DATUM: 2011-06-28 / TID: 16:16:11
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan knasbollar. Kom nyss hem ifrån stan, har handlat, fikat och varit på sjukhuset med William och mamma. Ser nu på Lilla Kycklingen eftersom att jag älskar barnfilmer. Därefter skall jag packa och åka iväg till Katthammarsvik med min snygga mamma. Men först så skall vi in på Ica Maxi och köpa lite grejer. Bland annat skall jag till salladsbaren och plocka en massa gott.

Ikväll så blir det nog bara chill vid tvn och datan, sen så skall jag försöka gå och lägga mig i tid, för jag gick upp 07.30 imorse för att åka till farmor och försöka få tag på hästen, men fastnade vid en annan häst som jag satt och gosa med. Fick även springa och fånga in lilla shettisen som hade rymt ut på ängen, som alla andra dagar. Så jävla söt, man typ DÖR av sötsjuka!

Men nu skall jag fortsätta att kolla på lilla söta kycklingen, kisses!


 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback