Hejhejhemsktmyckethej.

DATUM: 2011-06-11 / TID: 15:07:25
">Vardag Kommentarer (2)
Bloggar ifrån Katthammarsvik just nu där jag befinner mig med Robin, William, Mamma, Benny, Alf, Sylvia, Göran, Erica och Linus. Vi skall fira Benny som fyller 38 år på Tisdag. Nu så håller folket på och grilla och fixa en massa andra gosaker! Till efterrätt blir det saffranspannkaka som är en stor favorit med grädde och salmbärssylt, det är mumma på köpet det!

Skall nog snart spela lite spel med älskling, har inget bättre för mig!
Ikväll så blir det att åka hem till Väskinde igen, bloggar därifrån då! Puss.

Se vad jag hitta, en vacker bild ifrån förra sommaren, hihi.


Kommentarer
Postat av: Helina

fin blogg:)<3

2011-06-13 @ 07:45:41
URL: http://helinas.blogg.se/
Postat av: felly

Tack! :)

2011-06-23 @ 13:38:12

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback