G to the oodnight..

DATUM: 2011-06-27 / TID: 23:51:21
">Vardag Kommentarer (0)

Har varit hemma hos farmor ikväll och försökt få på grimma på en häst som är superlöjlig. Han är väldigt pigg och behöver röra på sig väldigt mycket. Men nu på senare tid så har ingen ridit honom eller något. Så jag kommer nog bli medryttare till den hästen och en annan polle. Men först och främst så måste han våga få på sig grimman, och det kan ta ett tag, men jag lyckades nästan! Jag har iallafall borstat honom lite i hagen och gosat lite, men så fort de andra hästarna närmar sig så sticker han iväg som en spjut, ooorkar inte. Men måste ha tålamod, jag kommer lyckas! Så därför så skall jag kanske upp tidigt imorgon och cykla till farmor redan till 08.00, men endast om jag orkar. Då skall jag försöka få in pollen i stallet, vilket kommer bli tufft..

Skulle förresten precis duscha, men när jag väl var redo så ser jag att det flyger runt en spindel, eller en långben i duschen. Fick genast panik, sprutade vatten på den och slog med handduk på den, till slut så dog jäveln! Och till slut så fick jag tvätta av mig all hästlukt.

Imorgon så skall jag kanske till farmor dåra, och därefter till stan med mamma och Willie. Imorgon kväll så drar jag och mamma ut till Katthammarsvik och bor där själva i Alf och Sylvias hus. Det skall bli super kul! Vi stannar där till Fredag, och då får jag träffa min snuttinutt! Då skall en resa planeras, hihhihi. ♥

Nu så skall jag nog se barnfilm och försöka smyga ut till köket och göra iordning te, dock så låter det över hela huset när vattenkokaren är igång, men jag måste ha. Min lilla hals behöver det här och min frossa också! Har solat i 5 timmar idag, så är rödbrun över hela kroppen, hehe. Frossfross.

JÄVLAR VA LÅNGT INLÄGG, SKÄÄÄÄRPNING.
Write tomorrow, kiss!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback