A long uninteresting test

DATUM: 2011-06-27 / TID: 09:00:33
">Vardag Kommentarer (0)

Namn: Felicia
Piercingar: Öronen och naveln.
Tatueringar: Nope, någongång i livet.
Längd: Måttbandet säger 1.65, och passet säger 1.68..
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Mörkblond

Är du kär i någon: Kär? Förälskad!.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag vill bo i Uppsala, men gillar ändå Gotland..lite
Tänker du på självmord: Nejdå!
Tycker andra att du är attraktiv: Njae, det tror jag inte. Känner mig inte särskilt attraktiv.
Dricker du: Coca Cola, ohja!
Använder du droger: Every day, every night! ABSOLUT INTE!
Röker du: Verkligen inte.
Vilket shampoo använder du: Alla möjliga, men föredrar Elvital och Gliss.
Vilken parfym använder du: Någon parfym ifrån The Body Shop.
Vad är du rädd för: Att förlora de närmaste.
Gillar du att tvätta: Haha? Nej, det kan jag inte påstå.
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA! Det är askul, hihih.

Senaste...
Film du hyrde: Kommer inte ihåg vad den hette.
Film du köpte: Köper inte filmer.
Låten du lyssnade på: What are words – Chris Medina
Låten du hade på hjärnan: On the floor – JLO
Låten du laddade ner: Laddar inte ner låtar.
Personen du ringde: Mamma.
Tv program du tittade på: Simpsons!
Personen du tänkte på: Älskling finns alltid i mitt huvud.

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Man kan väl inte rå för vem man älskar, eller?
Utnyttja någon: Emot! Det är verkligen inte okej.
Självmord: Emot. Man skall leva!
Teenage smoking: Så jävla knäppt! Usch.
Att använda droger: Emot förfan.
Sex före äktenskap: Haha, kör bara!
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: För, hihi!

Favorit...
Mat: Flintastek, färsk potatis och kall beasås.
Låt: Just nu? What are words, superfin!
Sak att göra: Umgås med de bästa.
Sport: Simning!
Dryck: Coca Cola och kaffe.
Kläder: Mina!
Film: Happy Feet!
Bil: Mustang.

Har du nånsin...

Gråtit över en pojke: Ohja!
Gråtit över en flicka: Joo.
Ljugit för någon: Usch ja.
Varit i slagsmål: Gillar inte att slåss, hihi.
Blivit arresterad: Utav älskling, haha!

Antal...
Gånger du varit kär: Några gånger, men nu är jag som mest kär!
Gånger ditt hjärta brustit: 2 gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: Kanske, kanske inte.
Tjejer du kysst: Ingen.
Personer från lågstadiet du har kontakt med: En massa trevligt folk!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger.
Arr du har på kroppen: Har några, men det som syns mest ( i solen ) är brännskadan på benet.

Random…
Ska bli skoj: Att ha en dag med mamma!
Ska inte bli skoj: Vet inte vad som kommer hända.
Sparar till: Kläder!
Väntar på: Att åka härifrån med mami.
Pålägg som gäller: Smör och ost.
Dagens dryck: Te

Senaste...
Bok du läste: Ojsan. Har inte läst på sistone!
Personen du fick mail av: Något ifrån Facebook.

Personen du fick brev av: Ingen aning, får inte brev.
Personen du fick sms av: Emelie Freeedriksson.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår..
Saken du köpte: Har inte köpt något på ett tag.

Vad har du gjort idag: Sovit och ätit.
Var det kul: Absolutas!

Hur tidigt stiger du upp:
Olika, idag så gick jag upp tidigt för min kurrande mage.
Gillar du att slåss: Nja.
Vad ska du göra ikväll: Har inga planer än så länge.
Är du seriös: Oftast.
Vad är du allergisk mot: Damm och några frukter, men skitsamma!
Var har du ont: Ryggen, fyfan.
Använder du hårspray: Neppnepp.
Kan du stå på händer: Ja, men det är läskigt.
Favorit serie: Har ingen speciell.

Salt eller socker: Både och!
Gillar du ketchup: Mumma för sorken och för töjsen också!
Är du glad nu: Superglad!
Var du glad igår: Ja, det var jag.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Yes.
Vad dansar du till: Allt som går att dansa till.
Stockholm är: Fint och roligt!
Göteborg är: Har inte varit där, hehe.
Kan du sjunga: Alla kan sjunga!
Mer värt än guld: Robin Gustaf George Lekander, han är värd allt.
Spaghetti eller makaroner: Båda är mums!
Ett land jag helst vill besöka: Nya Zeeland


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback